שידות ושולחנות

מציג את כל 11 התוצאות

רהיטים ישנים הם רהיטים עם סיפור. הם נושאים בתוכם רגש וזיכרון. מעבר לזה הם איכותיים מאוד, במקום לקנות חדש אנחנו ממחזרים ובכך שומרים על איכות הסביבה והם פשוט הכי יפים ומיוחדים שיש. אנחנו אוהבים למצוא אותם בשווקי הפשפשים ובמטה הקסם להעניק להם מראה שונה, טוויסט עיצובי ולהפיח בהם שמחת חיים!! הצביעה המיוחדת, הצבעוניות, התעוזה, הציור על הרהיטים, כל אלה הופכים את הרהיט לאחד ויחיד, כזה שלא ישאיר אף אחד אדיש.

שידות מעוצבות

כאשר אנחנו מדברים על שידות אנו מדברים על אחד הפריטים הכי פונקציונאליים בבית שלנו, אך פונקציונאליות ברוב המקרים זה לא מספיק. יחד עם התפתחות עולם עיצוב הפנים אנו מגלים כי לא מעט בתים רואים צורך בשילוב בין עיצוביות, ייחודיות ופונקציונאליות, שיתאימו לחלל ויתכתבו עם שאר הרהיטים. למעשה מדובר במעין חבל דק אשר צריך לתמרן בתוכו בצורה נכונה ויעילה.

שידה בעיצוב ובהתאמה אישית

הכי קל זה להיכנס לחנות לרהיטים, לבקש לראות את הקטלוג ולבחור מוצר מתוך קטלוג בנאלי. סביר להניח שתמצאו את אותם המוצרים שלכם אצל חברים, קולגות לעבודה ולא תמצאו בהם שום דבר שמייחד אתכם ואת אופי השוהים בבית. למי שבוחר להכניס אופי ואישיות לבית ולהיות ייחודי, סטודיו מון שרי נותן את האפשרות לעצב שידה בעיצוב ובהתאמה אישית בהתאם לרצונות של הלקוח. יחד עם שיחת אפיון קלילה אנו מאפיינים את האופי של שוהי הבית, את שאר הרהיטים ומעצבים ומחדשים את השידה הנבחרת שתהייה מותאמת הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית.

לכל שידה יש סיפור: על שידות ישנות

לכל שידה יש למעשה סיפור. לא מעט פעמים אנשים מרגישים כי השידה שלהם כבר עשתה את שלה, החלה להתבלות והם לא יודעים מה לעשות מאחר והיא מהווה עבורם משהו סנטימנטלי – זה יכול להיות פריט שעבר בירושה, או אפילו הרכישה המשותפת הראשונה של בני זוג לבית. מה אם היינו אומרים לכם שניתן להפוך שידה ישנה לשידה חדשה צבעונית ומדליקה? זאת המומחיות שלנו, נוכל לחדש את השידה הסנטימנטלית שלכם ולהפיח בה חיים חדשים שאפילו יעברו לדור הבא אחריכם. זה היופי בעץ שכמעט תמיד אפשר לחדש ולשמר. והיופי בשידות עתיקות הוא שהן בנויות באיכות גבוהה מאוד, בעיקר ביחס לרהיטים שבונים היום, השידות העתיקות נבנו מעצים איכותיים ובשיטות בנייה טובות וממש שווה להשתמש בהם שוב ושוב.

לשמור על הטבע – לא להתפשר על צבעוניות ואיכות

לא מעט אנשים רוצים לשמור על הטבע באותה הנשימה ולא לקנות שידות חדשות. סטודיו מון שרי נותן מעטפת מדויקת ועוזר לכם לשמור על הטבע ועל הרהיטים הישנים דרך תהליך של התחדשות וצמיחה מחדש של המוצר. העבודה שאנחנו עושים היא עבודת יד, בתשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים. תהליך שמתחיל בעיצוב והתאמה ועד צביעה איכותית וריפוד איכותי הכולל ספוגים חדשים כך שהרהיט שתקבלו הוא ממש כמו חדש. אנו שמים את ליבנו ונשמתנו ברהיט ועושים מהרהיט יצירת אמנות. אחד במינו! מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקחת איתנו חלק בתהליך שבסופו תכניסו לביתכם רהיט יפה וצבעוני שישמח אתכם ויכניס המון אופי ואור.

מבצע!
צפה ב WISHLIST שלך
2,600.00 
המלאי אזל
המלאי אזל
המלאי אזל
1,200.00 
מבצע!
המלאי אזל
5,300.00 
מבצע!
950.00 
מבצע!
1,300.00 
המלאי אזל